Julai 19, 2016

KEMENANGAN SULUNG JOIN GIVEAWAY OLEH BLOGGER

Assalamualaikum and hello semua :)

Yeah seperti tajuk di atas entry ini ditulis untuk berkongsi bersama anda kemenangan sulung aku dalam join giveaway anjuran blogger yang baik hati bersedekah dan kasi hadiah. Hehe. Tak kesah lah nilai hadiah yang diberi tu besaq atau kecik tapi  yang penting niat dan kesungguhan hati orang yang memberi tu. Hehe. Btw aku syok lebih sebab nie kemenangan pertama aku.  Kihkih. Tak kesah lah kalau ada orang nak kata aku pulun ka apa tapi yang penting ni one of my way to show rasa syukur dan terima kasih pada yang sudi memberi. Rasa terima kasih kita terhadap manusia lain membuktikan rasa syukur kita kepada Allah Yang Maha Kaya. 



Maka disini aku nak lahirkan rasa terima kasih sebab tuan BLOG IERAH  pilih aku sebagai pemenang giveaway  tersebut. Boleh baca entry giveaway dan entry umum pemenang oleh Blogger Ierah dekat SINI dan SINI. Dan kalau nak baca entry aku post sampai terpilih as pememang tu boleh baca dekat SINI. Terima kasih banyak-banyak untuk hadiah yang bakal dikirim nanti tu. Hehe gila aku syok. Antara benda aku paling syok dalam hidup aku bila dapat benda free - makan free, minum free, barang free. Kihkih sape tak suka benda free kan. Semoga rezeki Blogger Ierah dimurahkan oleh Allah SWT.

Ok lah aku pon teringin jugak nanti nak buat giveaway tapi at least kalau follower aku dah cecah 100 orang baru aku buat. Tapi yelah tara nak dpt 100 follower lambat lagi lah. Haha. Pelan-pelan kayuh. Blog aku pun tak dak lah best mana. In shaa Allah aku akan upgrade entri dan gaya penulisan aku supaya semua pembaca blog mendapat info berguna sikit sebanyak dari blog picisan aku ni. In shaa Allah.

Ok bai. Terima Kasih.

10 ulasan: